.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عیسی‌نیا مسئول دفتر وزارت خارجه در مازندران شد

معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه گفت: ‌جواد عیسی‌نیا‌ به عنوان نخستین مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز حسن قشقاوی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با فارس ابراز داشت: در اواخر هفته جاری شاهد راه‌اندازی هفدهمین دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مازندران هستیم.

وی افزود: "جواد عیسی‌نیا" به عنوان نخستین مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد که خود از مسئولان فعال در وزارت امور خارجه بوده، فرزند دیپلمات مازندرانی وزارت امور خارجه شهید عیسی‌نیا و اهل قائمشهر است.

قشقاوی با بیان اینکه 16 دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کشور فعالیت دارند، تصریح کرد: این دفتر با همکاری استانداری مازندران راه‌اندازی می‌شود که در مراسم افتتاح آن معاون اداری و مالی وزیر امور خارجه حضور خواهند داشت.

معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه مازندران استانی با قابلیت‌های فراوان است که نیاز وجود دفتر نمایندگی این وزارتخانه در آن احساس می‌شد، اذعان داشت: امیدواریم با آغاز به کار این دفتر شاهد تحول بزرگی در فعالیت‌های بین‌المللی مازندران با کشورهای حاشیه دریای خزر در حوزه‌های مختلف باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.